Retouren & klachten

Hoe werkt het retourneren?

We willen graag dat u tevreden bent met uw Belluna aankopen. Mocht dat helaas niet het geval zijn, dan kan het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgave van reden, geretourneerd worden. Het product dient ongedragen en onbeschadigd te zijn en (voor zover mogelijk) verpakt te zijn in de originele en onbeschadigde verpakking.
Bij uw bestelling zit altijd een retourformulier. Indien u een artikel retourneert, vragen we u het volledig ingevulde retourformulier mee te sturen met het artikel.

Retouren moeten verstuurd worden naar onderstaand adres:
Belluna
Wagenweg 22
2012 ND Haarlem
The Netherlands

Als wij het artikel met het volledig ingevulde retourformulier hebben ontvangen, wordt uw retour zo snel mogelijk verwerkt. U bent zelf verantwoordelijk voor een onbeschadigde en nette retourzending van het artikel.

 

Kosten retourneren

Laten we ons samen bewust zijn van de impact die de modewereld heeft op ons milieu. Samen kunnen we een verandering teweeg brengen. Maak bewustere keuzes, shop slimmer en retourneer minder. Om deze reden kunt u bij Belluna niet gratis retourneren en bent u zelf verantwoordelijk voor de retourkosten van het pakket. De kosten zijn afhankelijk van de verzendmethode die u kiest en betaalt u aan de verzender.

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk om uw artikel te ruilen via ons webshopsysteem. We vragen u daarom het betreffende artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Het aankoopbedrag van uw retour wordt binnen 10 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee uw bestelling is betaald.

 

Geld terug in de sale

Het aankoopbedrag van uw retour kunt u binnen 10 werkdagen terug op het rekeningnummer verwachten waarmee uw bestelling retour is betaald.
Artikelen die in de sale gekocht zijn kunnen geretourneerd worden en ook hiervan wordt het aankoopbedrag ook teruggestort.

 

Klacht melden

Het team van Belluna doet haar uiterste best om u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Er wordt uiterste zorg besteed aan de ontwikkeling, kwaliteit en uitvoering van haar producten en diensten. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, dan vragen we u dit zo snel mogelijk aan ons te melden.

U kunt een e-mail sturen naar service@belluna.nl of contact opnemen via bovenstaand contactformulier. Omschrijf de klacht nauwkeurig, eventueel voorzien van een foto, en vermeld – indien van toepassing – het factuurnummer, de aankoopdatum en de locatie waar u het product gekocht heeft. Wij streven ernaar u binnen 2 werkdagen een antwoord te geven met informatie over de afhandeling van uw klacht. Heeft u een klacht over uw aankoop via één van onze verkooppunten, dan vragen we u contact op te nemen met het desbetreffende verkooppunt.